playlist < 3

poniedziałek, 14 grudnia 2015

użyteczność samochodów marki volkswagen


Po pierwsze stanowią świetną sale do śpiewania.
Po drugie dobrze izolują od reszty świata.
Po trzecie idealnie nadają się do suszenia włosów.
Po czwarte mieszczą więcej niż moja torba.
Itp.

Zrobiłam dzisiaj pranie, byłam na uczelni i upiekłam z 50 babeczek. Zjadłam dopiero dwie i niech tak zostanie. Upiekłam te babeczki na darmo. To proporcjonalnie smutne do ilości serca jaką w nie włożyłam.





Przypomniało mi się jak kiedyś dawno, dawno temu ktoś mi powiedział, że boi się że przez te wszystkie złe rzeczy które go spotkały od dziewczyny i przyjaciół sam stanie się taki jak te rzeczy. I myślę, że złe rzeczy są w stanie nas zmienić tylko wtedy kiedy im na to pozwolimy. Ile można znieść? Wiele. Zwykle jest to więcej niż nam się wydaje, a żadna rzecz nie zmieni nas bardziej niż własne postanowienia, myśli i czyny. 

Oswajanie zła zawsze kończy się zostaniem jego niewolnikiem. 


Just a classic case scenario Tale as old as time Girl, you got what you deserved And now you want somebody To cure the lonely nights You wish you had somebody That could come and make it right But girl, I ain't somebody I'm out of sympathy See...


TRUDNO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz