playlist < 3

niedziela, 3 kwietnia 2016

no drama

Tom był mordercą. Ale szczerze tak podejrzewałam bo był jedyną postacią która występowała i nie było na nią od początku zarzutów i ani razu nikt nie wspomniał, że to on zabił, a tak najczęściej jest że tacy właśnie to killery.
Morał z historii jest.

Idę umierać dalej na przeziębienie. Wcale nie jest mi przykro. Dam sobie radę. O jacie, zawsze daję. Czasem kulam się po dnie, świetnie o tym wiem. ale w końcu zawsze wstaję. Jestem jak Zosia Samosia, tyle że mam na imię Natalia. Albo Ania xd

Od dzisiaj będę oszczędna. A moja motywacja... eh, nie są nią ani pieniądze, wakacje ani nic z tych rzeczy. Mam dziwną motywacje. Ale motywuje. On mnie motywuje, do tego że mogę coś zmienić.

W drodze do pracy, która trwała 10 min, 2 razy zatrzymała mnie policja. Akurat co do policji to mam jakieś przedziwne szczęście, że zawsze są dla mnie tacy mili <3

Polecam świetną dietę. PROBLEMY. Ty dupny szczeciński problemie, wryłeś mi się w łeb bardziej niż wzór na pole kwadratu. 

Nie wiem czy moje życie to muzeum czy dupny magazyn.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz