playlist < 3

wtorek, 12 kwietnia 2016

feel like . . .

1. Wspieranie & pocieszanie
2. Rozśmieszanie 

Dwie najważniejsze rzeczy. Bez osoby która potrafi ci to zapewnić, jest raczej niefajnie. Dobrze więc mieć taką osobę która pomoże Ci o 2 w nocy rozwiązywać problem dziecka XXI w. 

Najpiękniejsze co można robić dla drugiej osoby to sprawiać, że dzięki tobie się uśmiecha. Dzięki tobie, a nie jakimś rzeczom. I najfajniejsze uczucie na świecie to uśmiech na samą myśl o kimś.

Rzeczy materiale nie mają żadnego znaczenia. Serio. Kupowanie nowych rzeczy nie daje szczęścia. Na chwilę zadowala, zupełnie jak przypadkowe znajomości, te którymi staramy się wypełnić pustkę w sercu albo łóżku.

Ktoś kiedyś podniósł mnie z ziemi. A raczej podał rękę i powiedział, żebym po nią sięgnęła, bo inaczej spadnę tylko niżej. Ta osoba gadała ze mną po nocach, kiedy ryczałam pocieszała tyle razy ile było trzeba. Zdawała sobie sprawę, że jestem na drodze do samozagłady. Że nie histeryzuje, że naprawdę sobie nie poradzę. Wszystko co mam teraz zawdzięczam temu komuś. Komuś kto zaczął mnie wyciągać z największego bagna w jakim tkwiłam(na własne życzenie), a nie jak inni przyjaciele, mieszał z błotem. Sialalala. 

Pierwsza miłość odciska takie piętno. I wyznacznik czego szukamy, a co będziemy omijać. I na zawsze będzie porównaniem. Dopóki nie znajdziemy tego co zrobi wielkie BOOM i przebije ją stokrotnie. 

Dużo czasu w życiu poświęcam na czekanie. Dostałam lekcje cierpliwości która się opłaciła. Ale nie siedzę bezczynnie. Żyję.

quote, love, and galaxies image









Odpowiadam: Nie można żyć bez planu. To nie życie, to przetrwanie. Nigdzie nie dojdziesz, nie mając celu do którego byś zmierzał.      



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz