playlist < 3

poniedziałek, 16 maja 2016

Nienawidzę oblewać się kawą, bo ktoś się na mnie popatrzył. 
Nie kupuję więcej kawy na stołówce !
Bunt.

Natalia, stara roztrzęsiona niezdara. Przecież wyrosłaś z bycia nieposkładaną, nieśmiałą lamą....?
_________________
nie wierzę że byłam tym dzieckiem które słuchało green daya i "in my veins", które wybierało ślimaki na allegro i zarywało noce na gadu-gadu. nie wierzę w to, że kupiłam wtedy specjalnie starter z orange, ale jeszcze bardziej nie wierzę w to, że mam ten numer do dzisiaj. i nie wierzę, że dalej wypisuje pierdoły w internetach.

cześć !



_________________

To wszystko czego chcę
To wszystko czego mi brak
To wszystko czego ja nigdy nie będę miał
Otwórz oczy, zobacz sam
Przed nami mgła
Zamykam oczy
Nie chcę widzieć, nie chcę czuć
Czy to koniec już?

yes. the end.

3 komentarze:

  1. Green day to było coś! xD a na kawę polecam nakładać takie plastikowe denka. Jak pomogłem daj łapkę w górę xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem tyle ta kawa miała przykrywkę xd

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem tyle ta kawa miała przykrywkę xd

    OdpowiedzUsuń